fredag 10 juli 2009

Vad huset är tyst........

Vårt hus e just nu jättetyst. Radion hör man o lillgrabben som e lite arg. Annars tyst.......... Vad har hänt, e någon sjuk?
Nej, de två äldsta sov över hos mina föräldrar i natt. Så vi hade en rätt mysig kväll med bara minstingarna hemma. Gubben fick il på att möblera om i sovrummet igår kväll. Blev rätt fint, men ännu har man inte vant sig. Kan nog sluta med att vi möblerar om tillbaka ännu.
Vi har ett rätt litet sovrum o vi är 4 st som sover där. Så det känns lite trångt. Har haft sovrummet som vi har det nu i snart 2 år. O under de 11 år vi bott i vårt hus har vi totalt möblerat om 4 gånger.
Kul med lite förändring emellånåt :-)
Var i förrgår till mina föräldrar på middag. Var gott o roligt. Pappa var lite trött på allt firande, så vi var sista gänget på ett tag. Min storasyster med familj skulle komma i augusti, efter att alla barnen varit på läger o så.
Nu ska jag dricka mitt kaffe o sen får man se vad dagen för med sig :-)
Ha det bra. Kram !

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...