lördag 19 december 2009

Lite om julfesten mm

Har datorn som krånglar big time..... Fick inte bilden jag skulle ha på bloggen laddad.....
Nå inget att hänga läpp för.
Julfesten på de 2 äldsta grabbarnas skola gick bra. Mellankillen var tomte. Äldsta grabben spelade trummor då hans klass uppträdde. Han var duktig :-) Det var mellankillen också, utom att han busade med en kompis på scenen (vilket det inte var meningen att han skulle göra....)
Annars har vi inte gjort så mycket. Har granen inne, men har ännu inte klätt den än. Städat har vi gjort. Väntar att svärföräldrarna sku komma hit. De sa att de kanske kommer, vilket betyder att de inte kommer....... Både jag o gubben hatar då de inte kan säga att kommer de eller inte.......
Vi har inget sagt åt barnen, vill inte att de ska vänta o vänta o sen bli besvikna. Det har hänt många ggr.....
Tycker att dom väl kan säga att det är för långt att köra då än att lova o lova, o sen bryta löftet :-/
Blöjbyte för lillkillen...... Ha det bra. Kram!

2 kommentarer:

Vällingbysanta Claus sa...

Jag avskyr folk som lovar saker men aldrig eller sällan håller det de lovat. Har suttit många gånger med fikat färdigt till en vän som sedan inte dykt upp och inte ens ringt om förhinder. Har tyvärr gått på detta gång på gång. Sen när jag inte hade fixat fika nu senast så kom hon och var sur och sa "Här får man visst köpa med eget fika varje gång" men då hade hon inte ens förvarnat mig innan om sitt besök:-( Det är inte lätt med såna människor.

Maria sa...

God jul på dig! Jag växte upp i V:fjärd men flyttade förmodligen därifrån ungefär när du föddes :)

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...