fredag 11 december 2009

Funderingar.........igen......

Ute snöar det. Gubben e golfar, blev inget av golfandet igår.......
Han e dessutom "smått" stressad av jobbsökandet med allt vad det innebär. Det tar på mig med..... Han har inga nerver alls med det
E ensam hemma med minstingarna. Känner mig smått deppad. E så ensam. Gubben har sin kompis som han kan umgås med om familjen blir för mycket. Men jag...... jag har bara familjen. Min Bästis Lotte bor så långt från mig o jag önskar ofta att vi bodde närmare varann. Men vi kommer inte att flytta upp till Österbotten (det har vi diskuterat) o hon med familj kommer knappast att flytta neråt hit heller :-) Så vi får umgås per blogg o Facebook :-)
Mina brevvänner står för större delen av mitt sociala liv, o det trivs jag på ett vis med. Men ibland kommer känslan att jag skulle behöva en vuxen att umgås med i lagom doser. H saknar jag INTE! Den bitchen kan dra åt &%¤?#"@%6&!
Såg en dag att hon fanns på FB förresten, höll på att få slag! Har inte fått någon vänförfrågan av henne, o jag kommer inte att ta kontakt med henne heller..... Fy 17........ :-/
Har blockerat henne på FB, vill inget ha med henne att göra.
I morron e det dagisjulfest. Dottern sak vara julängel. Fröken e lite spänd o nervös.
Hon behöver inte lappen mera. Nu har hon droppar o det har funkat bra hittills. Ännu tisdag ska vi lägga en droppe i ögat på henne, sen e det två veckors paus innan det igen e droppdags. Hoppas det hjälper......
Gjorde egen ischoklad igår. Blev gott :-9 Första gången sedan yrkes som jag gjorde eget julgodis.
Ska kanske baka pepparkakor idag också, få se vad jag hinner o orkar :-)
Ha det bra :-) Kram o tack ni som orkar läsa mitt "gnäll" ;-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...