fredag 22 januari 2010

Min äldsta gosse fyllde 12!

Igår fyllde min äldsta gosse 12 år. Lika länge har jag varit mamma.
han var 3885g o 54cm då han kl 9.56 tittade ut 21.1.1998. Då hade jag legat på bb 24timmar o värkarna sattes igång med dropp vid 21-tiden. Vattnet hade gått redan ca 10tiden dagen före......
Utdrivningsskedet tog 2 timmar, så jag undrar inte alls varför pojken har ADHD. Har hört ett par andra som fått adhd av födseln, o då har sista skedet varit typ 1timme eller så...
Fin pojke e han i alla fall.
Vi gav presenterna till honom efter skolan, han ville så själv. O kalas för mormor o morfar o moster har vi i morron. Pojken önskade en fest med grillkorv och sallad, som vi hade ifjol.
Annars har det inte varit så mycket annat på G hos oss. Jag har haft storstädning i huset. O stortvätt. Undrar vem som smutsar ner kläder i vårt hus..... :-)
Skriver mera senare. Ha det bra. Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till Johan!!! Och ma du tro,snart ska min Erik fylla...14 ar! Ehhm,de ar sa stora nu,snart tar de flickvanner hem,tror jag! ;))))

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...