torsdag 14 januari 2010

Vaccinering mm

Så har det gått några dagar sedan jag skrev sist. Detta år tycks rusa på lika fort som alla andra år......
Vi slängde ut julgranen i måndags, den barrade som attan.....
I tisdags var jag o gubben o tog vaccin mot svininfluensa. Har sedan dess varit lite tung i huvudet, o haft ont i armen, o har ännu......
Idag var vi till Kimito på diverse ärenden. Nu tar vi det bara lugnt. Har hittills varit en riktigt bra dag så jag hoppas den fortsätter så :-)
Fick en hel del brev skrivna på onsdagen o igår. Känns bra, har haft noll skrivlust under julen o nu efteråt. Men jag känner så där sakta att lusten återvänder. Brevskrivning e för mig en för kär sak så jag var rädd ett tag att jag skulle tappa lusten helt.
Har i perioder från oktober till nu varit rätt nere........ Orsakerna står i bloggen men där står inte allt. Vill inte skriva allt i bloggen, man vet inte vem som läser o hur de tolkar det de läser. Jag skriver bara hur saker känns. Det e som min dagbok på sätt o vis :-) O alla får ju skriva i dagboken det som trycker dem, eller hur :-)
Nu ska jag ta itu med ett par brev igen. Pga värken o trötthete blir det maskinskrivna brev tills jag känner mig bättre.......
Ha det bra, kramar i mängd ni som orkar läsa mina bekymmer o funderingar! :-D

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...