söndag 7 februari 2010

Nr 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visserligen e det inte nyår nu......... Men vi tar en champangeslurk för att detta är mitt 200.e blogginlägg :-)

Helgen har gått rätt bra. På fredagen gjorde gubben hamburgare, o på kvällen hade jag min nästäldsta brorson här o lekte med barnen.
På lördagen var brorsan här, gubben skulle fixa en sak på brorsans bil. Han hade nästyngste grabben med sig till min dotters förtjusning :-)
Tyvärr fick vi beskedet på lördags morgonen att gubbens mormor avlidit :-( Hon var sjuk länge, hade Alzheimer. Så det var en lättnad att hon slapp bort. Begravningen blir väl vecka7, så vi skall troligen dit då. Till Karleby. Lagom till sportlovet, så vi firar det där sen då. Men vi får se. Mycket beror på vilket skick gubben e.........
Idag var vi först på promenad hela familjen. Sen lagade vi mat. Nu ser vi på tv o väntar att bastun skall bli färdig. En riktigt skön helg :-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...