måndag 1 februari 2010

Kort uppdatering veckan som gick

Vi har varit sjuka i förkylning hela familjen.........
Bäst har dottern o mellangrabben klarat sig.
Jag låg däckad i helgen, mådde dåligt o var trött som bara den.
Under förra veckan hände inget annat speciellt än att gubben var o fick antibiotika för bihåleinflammation, jag var på ett möte för att diskutera o planera äldsta grabbens individuella läroplan o i lördags var gubben till Salo för att kolla upp en knall han har i magen. Idag ska han på ultraljud. Kan vara kolik, kan vara gallsten, kan vara ett sällsynt bråck som gör att tarmen kommer fram mellan magmusklerna...... Låter inget vidare.......
Men om man ser hur läkarna e på den här orten så kommer det säkert "Det e helt normalt, inget att bry sig om fast det gör så ont att gubben mår illa emellanåt......"
Jag återkommer......
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...