fredag 19 februari 2010

Så var det fredag

Så var det fredag. Veckorna rusar iväg........
Hänt denna vecka:
Gubben o hans kompis jobbade ännu på måndagen med kompisen snöskoter.
På tisdagen städade gubben garaget, o det håller han på med ännu också. Han har dessutom förut få våra krångliga garagedörrar i skick.
På onsdagen var på jag kvartsamtal till dotterns dagis. Dottern e trivs o har gjort stora framsteg i sin utveckling efter det att hon började på dagis i september :-)
Igår var vi till tandsköterskan med minstingarna. O på kvällen var jag o gubben på föräldraträff för oss som har barn med specialbehov. Var roligt som alltid :-) Denna gång var temat Må Bra. Vi fick prova på spikmattor, massagestol mm. Blev smått sugen på att köpa en spikmatta för fötterna o en grej som man masserar hårbottnet med. Ska försöka se på nätet om jag skulle hitta såna nånstans.
Idag e det kallt o snöyra :-/ Stackars mina 2 äldsta som har utedag med skolan idag. Kan inte vara kul att vara ute idag inte. Ska ta o tvätta idag, sånt som vi ska ha med till Karleby då vi åker dit på söndag eller måndag. Beror lite på vädret.
Nästa vecka e det sportlov. Barnen behöver nog en ledig vecka. De 2 äldsta har haft mycket extra de senaste veckorna, o det märker jag på dem. I alla fall äldsta gossen har varit aggressiv, o det e han bara då det e för mycket för honom.
Nu hoppas jag att alla har en bra helg, ifall att det inte blir att blogga i helgen :-) KRAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...