onsdag 24 februari 2010

I Karleby

E trött. Vi har nu varit i Karleby sen i söndags. O jag sover inte bra på andra ställen än hemma i min egen säng. Ska vara här tills nästa söndag.
Var rätt bra före att köra hit i söndags fast det blåste o snöade.
Kallt är det, i morse -21grader, så man har inte kunnat vara ute med småttingarna heller riktigt :-/ De blir så lätt förkylda.
Gubben fixade ett läckande kran o en läckande toalett igår.
O jag har fått en del brev bortskrivna medan vi varit här. Ska fortsätta skriva idag. Finns inte mycket annat att göra här.
På lördag blir det begravning. Inget man ser fram emot precis...... Hoppas det e varmare då, att man inte fryser.
Ha det bra, så hörs vi igen :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...