fredag 5 februari 2010

Så var det fredag......redan......

Veckor fortsätter att rusa fram......
Idag fick gubben reda på att han har njursten. Inte kul att få reda på men...... bättre att få reda på vad e som gubben har. Nu ska han vänta på en remiss till Åbo. Blir väl att spränga bort stenen som e 5mm. Eller operation...... Nå det ser man sen.
Nu e de 2 äldsta ute o leker, dottern tittar i fönstret, lillkillen sover o gubben ska fara till affären.
Jag o gubben har den senaste veckan haft marathon på en tv-serie som gick för några år sedan, "Roswell"
Jag älskade den serien då den gick. O lika spännande e det att titta på den nu också. Brev har jag försökt skriva bort under veckan. Den här veckan har dessutom gått åt till att bli frisk från den jobbiga förkylningen jag hade förra helgen. Har inte orkat göra annat än det mest nödvändiga.......
Hoppas verkligen att denna helg går utan att någon blir sjuk. Det går magsjuka just nu.....
Ha en bra helg alla :-) KRAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...