söndag 14 februari 2010

Trevlig Vändag!

Trevlig Vändag!
Gubben e med sin kompis i garaget igen. Ännu i morron sen e dom färdiga......
De fixar upp en av kompisens snöskoters för att han ska kunna sälja den. E så less på kompisen. Så less så att jag nästan vill kräkas på honom. jag har inte varit ut i garaget nu på ett par dagar då han varit här. E så less......
Tack o lov tog gubben tidigt kväll igår. Vi gjorde hemgjorda hamburgare, o satt sedan 6timmar o såg på en av mina favorit tv-serier ever, Roswell :-)
Då vi lagt oss ville gubben att vi skulle titta på en annan av mina favoritfilmer, Twilight :-)
Gubben sa att efter det här blir det hoppeligen en lång paus med att hans kompis kommer hit.....
Fick en hel massa gjort igår iallafall, vilket ju var bra. Fix 3 maskiner tvätt tvättat, städat, bakat mm. Idag blir det att tvätta igen. Skönt att tvätta då man tack vare min torktumlare slipper hänga upp tvätten. Vissa plagg kan jag ju inte ha i torktumlaren men..... Jag älskar dessa maskiner som gör vardagssysslorna lättare :-)
Måste börja se över vad jag ska packa åt barnen tills vi ska till Karleby..... Ser inte fram emot att åka dit. Men gubben vill på sin mormors begravning, det förstår jag.
Nästa vecka har barnen sportlov, så vi tillbringar sportlovet där. Hem igen återvänder vi 28.e.

Ha en fin o skön Alla Hjärtans Dag! Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...