onsdag 23 september 2009

Datakrångel......

Huh huh........
Var tvungen att ta en ofrivillig data paus igår...............
Dator tänkte säga upp kontraktet helt totalt, men gubben o hans kompis fick med gemensamma krafter det fixat. Skönt.
Hade dock inga problem med att sysselsätta mig igår :-) Fick bort tvätt, brev o hann läsa lite. Visar oroväckande tecken på datorberoende.........
Men det e inga hela världen. Man klarar sig utan dator, men det e mycket man behöver den till. Om det nu finns stavfel på bloggen, så beror det på att datorn väljer att hoppa bort från stället jag skriver på till nåt helt annat ställe. De tog bort lite skadliga o onödiga program på datorn igår. Så den e lite upp o ner nu :-)
I morron e det föräldra-träff för oss som har special behov-barn. Ska bli roligt.
Kanske vi far o köper en flyttbar hårdskiva också i morron, o gubben skall i så fall se på gps:ar.
I oktober skall vi med de 2 äldsta grabbarna till H.fors o se på Monster Jam. Pojkarna vet inga om det ännu :-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...