tisdag 15 september 2009

R.I.P. Patrick Swayze

I morse hörde jag att Patrick Swayze gått bort, endast 57år gammal. Patrick hade sedan 2008 varit sjuk i cancer i bukspottskörteln.
Han var gift med finskättade Lisa Niemi, o de hade inga barn.
Patrick medverkade i ett par av de bästa filmer jag någonsin sett:
Dirty Dancing mot bla Jennifer Grey (Hur många har inte dreglat över hans rygg där.........)
Ghost mot bla Demi Moore o Whoppi Goldberg. dessutom en del andra filmer som jag inte nu minns namnen på, tyvärr.
Hoppas han har det bra där han är nu, o inte behöver lida mera. Jag kommer att sakna hans filmer i alla fall.

Till något helt annat.
Dottern e på dagis, de 2 äldsta e i skolan. Gubben e på väg o spela golf med sin kompis.......
Nå det e en aktivitet med ingen alkohol inblandad ialla fall.
O ger åt mig en chans att få vara ensam med lillkillen, o sitta vid datorn i lugn o ro :-)
Gubben ja.......han har alltid varit negativ mot golf, har sagt att han aldrig ska prova ens......
Nu e han smått biten :-/ Kommer att sluta med att han köper egna golfklubbor ännu.
Kanske inte inom de närmaste åren men en dag.
Ha det bra. Skriver mer sen. Kram :-)


Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...