fredag 12 mars 2010

Ett ljuvligt vårväder!

Ute e det ett otroligt väder. Solen skiner o fåglarna kvittrar. Gubben o dottern e ute, mellangrabben e på väg hem från skolan, lillkillen sover o äldsta grabben e ännu i skolan. Jag har inte orkat göra så mycket idag. Hade städdag igår, o stortvätt. Blir mycket tvätt med stor familj....
Gubben fick min kära dammsugare fixad så den funkar som ny. Hoppas den håller sig så........
Beställde en sträckkodsläsare idag. Har med gubben länge prata om att skaffa en sån.
På onsdagen var dottern med mina föräldrar på Mommo/Moffa/Fammo/Faffa-kväll på hennes dagis. Hon tyckte det var roligt :-)
Igår beställde jag bläck till vår printer, o hoppas den funkar då. Det har inte gått att printa alls med den på flera veckor så jag hoppas det bara beror på att bläcket varit slut. Var inte länge sedan vi böt bläckpatroner men........ Hoppas verkligen att vi inte behöver köpa en ny printer.......
Annars hoppas jag på en lugn helg. Lite lik den vi hade förra helgen, men utan mitt dåliga humör.
Depressionen har nu hållit sig gömd, hoppas det håller sig så. Vill inte tillbaka till den svackan jag hade i höstas. Och jag hoppas vårtröttheten håller sig borta också. Vill må så som jag mår nu: JÄTTEBRA!
Ha en jättebra helg :-) Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...