söndag 16 augusti 2009

Hemma igen!

Så var vi då äntligen hemma igen :-)
SKÖNT! Sov extremt gott inatt, i min egen säng.
Borta bra, men hemma e definitivt bäst. Idag blir det tvätta o städa, packa upp etc.
De två äldsta grabbarnas skolsaker skall packas, de börjar skolan igen imorron. Trodde den här sommaren skulle fara totalt åt pipan, men Norge-resan räddade sommaren. Tack för det, svärfar :-D
Barnen verkar tycka det är skönt att vara hemma. Dottern o lillkillen leker här i nedre våningen, o de två äldsta leker på sina rum.
Gubben skulle klippa gräsmattan, men det regnar.............
Själv har jag ännu inte gjort annat än druckit morgonkaffe o bläddrat i några gamla tidningar.
Vi e hemma, vi e hemma :-) Stackars grannar, vi e tillbaka............ ;-)
Ha det bra, kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...