onsdag 5 augusti 2009

Voi huh huh :-)

Att vara ingift i den här familjen e ett äventyr. Man vet aldrig vart man hamnar.........
I måndags var vi ut o på sjön med svärfars båt. Det var roligt o härligt.
Igår gjorde vi inget speciellt.
O idag fick vi reda på att det KANSKE blir en resa till Norge........
Han e rastlös, min svärfar. O han vet att han inte kan semestra hemma. Svärfar har egen firma, o hans kunder fattar inte att han har semester. Så det e enda chansen att han far bort någonstans.
Det e inte första gången det blir "äkkilähtö" som vi säger. Vi har åtminstone bunkrat upp med mat etc för några dagar. Svärfar skulle hyra en husbil åt oss i så fall o det e på det det hänger nu.
Så därför säger jag Voi Huh Huh :-)
Om jag inte skriver något på en vecka så e jag i Norge eller på någon annan ort.
Nu ska jag packa i fall att.....

Kramar o så hörs vi igen. Ha det bra tills dess :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...