måndag 3 augusti 2009

Senaste veckan

Uuups......
En hel vecka har gått sedan jag skrev sist.....
Vet egentligen inte vart förra veckan for. Var rätt mycket bara.'
På tisdagen var gubben till en fysioterapeut. Rätt bra vart allt. han har gympat flitigt.... ( på sitt eget sätt jo.....)
På onsdagen var vi till Åbo med dottern på syngranskning. Inte hade det blivit bättre men inte sämre heller. Då vi kom hem därifrån var vi alla trötta o satt o slappade framför tv.n.
På torsdagen var det inget extra, men dagen gick fort. Hela familjen var på promenad. O det var skönt.
På fredagen var jag o dottern på min morbrors bröllop. Han gifte sig för andra gången. Men jag tycker om min nya ingifta moster. De tu passar bra ihop. Gubben var hemma med barnen. O det var min gubbes 32.a födelsedag. Då jag kom hem för han till puben med sin kompis. Han ringde hem på kvällen o frågade hur jag hade det hemma. Bara för att han ville ringa :-) Gulligt tycker jag:-)
På lördag var det städning o packande som stod på agendan. O igår åkte vi upp till Karleby, till gubbens föräldrar. Vi e väl här en vecka eller så. Innan det e dags att åka hem o skolorna börjar igen. Fort går tiden.....
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...