tisdag 12 mars 2013

Och så har en vecka gått igen

Tankar "solvitaminer"
 Dagarna susar fram med rasande fart.
Vädret är minst sagt varierande.... Ena stunden sol. nästa snöstorm, och sen sol med snöstorm.
Typiskt vårväder....
Under helgen som var hade vi OTROLIGT vackert vårvinterväder. På lördagen tog vi hela familjen en promenad ner till centrum, var länge sedan vi hela familjen var på promenad. Otroligt skönt.
Kameran var med (förstås *skratt*) Från den promenaden kommer dessa bilder.
Medan vi stod och såg ut över isvägen på sjön kom en bil körande......... Inte vet jag hur tjock isen är, men jag skulle inte sätta mig i en bil och köra om jag inte visste 10000000% på att isen håller........
Isvägen på "sjön"

Har respekt för is....
På söndagen var vi ut på "Träsket" här rätt nära var vi bor. Gick bra att gå eftersom det fanns snöskoterspår, och så fanns det också upplogade spår att gå. Jätteskönt och varmt var det.
Igår då dottern kom hem från skolan hade hon 38.5 i feber :-/ Så hon är hemma med mig och lillgossen (som är måttligt road av att vara borta från dagis...)
Nå, har ingen arbetsgivare som kan bli sur för att jag är hemma med sjuka barn.
Idag är det skola för mig. Tisdagar som alltid.
Och jo, jag kom ihåg att INTE fara till skolan förra tisdagen :-)
Nu en kopp kaffe innan jag börjar hitta på nåt att göra :-)
Ha det bra. Kram

1 kommentar:

Vällingbysanta Claus sa...

KIkade in, kul att läsa om ditt liv och se vackra foton hälsn Anne

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...