tisdag 5 mars 2013

My kind of bloggbakgrund :-)

Stormissen sover gott :-)
Likaså lillmissen :-)
Nu har jag hittat en bloggbakgrund som passar mig :-) Böcker i mängd o massor.
Passar mig som älskar böcker.
Idag är en grå dag. Det snöar åtminstone inte. Men det är dimmigt och grått. har mina 2 småtroll hemma ännu idag.
Jag väntar på att slippa till posten efter ett paket från Adlibris :-) Där i den finns bla Femtio nyanser av honom av E.L. James.... Många som läst den har sagt att jag måste läsa den :-)
Och i helgen såg jag o gubben Twilight: Breaking Dawn del 2. Den var jättebra!
Känns dock lite "sorgligt" att det inte finns flera filmer av Twilight nu.
Nu väntar jag på att 5säsongen av TrueBlood skall komma ut (får vänta till maj-juni innan jag kan "sätta tänderna" i den)
Den som väntar på nåt gott.... :-)
Förresten.... Svaren på lillgossens blodprov var normala. Vilket var skönt att höra.
Nu ska jag fortsätta med den "roliga" sysselsättningen tvättsortering...
Ha det bra. KRAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...