måndag 4 mars 2013

Väntar på läkarsamtal i snöyra

Vädret igår morse

Vädret igår eftermiddag

Vädret idag
Vädret växlar.... Från snöstorm till vinter till vårvinter till vår till snöstorm igen. Våren och vintern gör upp om herraväldet så som de alla år gör.
Har småtrollen hemma pga förkylning idag. Och medan jag väntar på att en läkare skall ringa om lillgossens blodprov så tänkte jag lägga ut 3 bilder på vårt väder som det varit under de senaste 28timmarna.
Snart borde jag börja med maten, får de 2 äldsta hem om en stund. Men jag skulle inte idas ifall att läkaren ringer just då........ Hade telefontid klo 13, nu är klo 13.48......... Har respekt och förståelse för läkare att de har brått mm. Men de borde ha förståelse att man kanske har annat att göra efter att de ringt också. Inte har jag tid att sitta hur länge som helst med telefonen i handen/fickan o vänta o vänta o vänta....
Hatar dessutom att vänta...... Tålamod är inte min starka sida.....
Annars är detta en nästan vanlig vecka. Skall till skolan på onsdagen istället för imorron (hur fasen skall jag komma ihåg det....)
Borde söka mig ner till posten, biblioteket o affären efter att de 2 äldsta boysen kommit hem. Men att ge sig ut i detta väder lockar inte direkt...
Det är en dag imorron också :-)
NU börjar jag med maten. Är hungrig!
Ha det bra alla! Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...