söndag 4 januari 2015

Buzzador-Vanish

Måste skriva ett inlägg jag inte riktigt haft ork att skriva innan, pga jul mm
Fick äran att testa Vanish via Buzzador.
Kul att få testa, och kul ha en orsak "smeta" ner kläder med olika grejer för att testa :-)
Smetade Ketchup, Smör, Senap, Läppglans, Gräs, Saft, Kaffe på 3 olika typbitar.
En bit tvättade jag direkt, de andra två hade jag att "mogna" ett par dagar.
Alla 3 bitarna blev redan, så jag var nöjd med testet.
På ena tygbiten blev det kvar spår av läppglanset, men ska ännu idag ta och testa fläckborttagningsmedlet.
Tom gubbens arbetskläder blir rena med Vanish! (Och gubben jobbar med ett smutsigt jobb minst sagt)
Vanish sköter det den ska göra, i alla fall i min maskin :-)
Ha en bra dag. Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kom också med i Vanish kampanjen men jag var en dålig Buzzadorare som glömde bort alltihopa. Det kommer nog inte att komma inbjudningar på en stund nu.

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...