söndag 6 september 2009

Grattis min dotter, 4 år :-)

6 september 2005 klo 9.47 föddes en liten tös på 50cm o 3110g.
Mitt o gubbens 3.e barn, vår dotter o våra pojkars lillasyster. En bestämd liten dam, som kom till världen med planerat kejsarsnitt. Katrina ödelade New Orleans i samma veva jag låg på bb, o bensinpriset var 1.50€
Nu e hon 4 år, vår tös o den som bestämmer över sina bröder. Både storabröderna o lillebror :-)
Hon väntar nu ivrigt på att klo ska bli kalasdags.
Mommo, moffa o moster/gudmor kommer. Hon fick ett par tossor o en Gustaf-film. Filmen har rullat på nu 3 gånger.
Tårtan e gjord, o snart skall jag ta en vals med dammsugaren. Inte kan man ha dammråttor i huset då ens dam fyller 4år :-)
Mamma o pappa o brorsorna älskar dig, gumman. GRATTIS!
Ha en bra dag, vi hörs. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...