söndag 27 september 2009

Grattis mig :-)

Idag fyller jag 32år. Grattis mig.
Barnen uppvaktade mig med teckningar de gjort. Mina fina men jobbiga ungar :-)
Av gubben fick jag en kram, o av en brevvän fick jag kuvert. Sa åt gubben att han inte behöver köpa någon present åt mig i år. Vi köpte ju de nya telefonerna, o så har vi en ny dator på gångs. O jag beställde ju en födispresent till mig själv igår o :-)
Mina föräldrar o kanske lillsyrran kommer på kaffe o tårta idag. Gubben for ut en sväng i svampskogen.
Datorn funkar igen efter att ha krånglat igen. Man vet inte när den säger upp kontraktet..... Så var gång den vaknar, e jag glad :-)
Annars hade vi en fin dag igår. Gubben var o spelade golf, sen efter att vi ätit var jag på promenad med de 2 äldsta grabbarna, eller den äldsta for hem efter att vi gått en bit. Han var lite trött o hade ont i benet. Han har det ibland, växtvärk.
Efter att vi lagt barnen såg jag o gubben på "Gladiator", filmen med bl.a Russell Crow. Den e en bra film. Jag håller på att läsa om första delen i Twilight-serien. Det e väl 2.a eller3.e gången jag läser den men....... Böcker köper man ju för att läsa eller hur......... ?
Nu ska jag surfa runt lite. Ha det bra, så hörs vi igen när jag får datorn att fungera igen :-)
Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...