måndag 14 september 2009

Konstigt nog en rätt bra måndag

Jag har haft en för ovanlighetens skull bra måndag idag.....
Brukar inte ha det :-)
Så det e skönt med omväxling. De två äldsta var rätt lugna i morse innan de for till skolan. o medan de var i skolan fick vi lite saker gjorda.
Vår golvvärme i källaren har krånglat några veckor, så vi har haft jättekallt att duscha :-/
Nu var gubben o köpte en ny givare o kabel, o nu funkar den igen.
Så nu behöver vi inte frysa då vi har bastu.
Lägg till ett otroligt vackert höstväder, o de äldstas läxläsning utan problem så kanske ni förstår mitt goda humör :-)
Hoppas gubben går med på mitt förslag om en jättebra film i kväll, det skulle krona min dag. Gubben far väl o spelar golf med sin kompis imorron, men det e på dagen.
I morron skall dottern på nytt till dagis. Så det är bara jag o lillkillen hemma imorron :-)
Blir att på nytt ha tvättdag imorron. Kanske en fotopromenad. O så ska jag försöka knopa ihop lite av pyssel till en del brevvänner, som jag byter pyssel med :-)
Ha det bra, så hörs vi igen. KRAM! KRAM! KRAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...