fredag 10 oktober 2008

Fredag

Ja ja. Så var det fredag igen. Gud ändå vad veckorna går fort. Är ensam hemma med 3 av barnen. Mellersta gossen e på 8-årskalas, o gubben e på väg till H:fors om han inte e framme redan. Han ska träffa en barndomskompis, som han inte träffat på nästan tio år. Tittar på film med 10-åringen, 3-åringen o lillen. Lillen e sur, e trött. Håller på att somna i min famn.............
Jag fick text meddelande av H idag, har nytt nr igen. Vilket nr i ordningen i år har jag tappat räkningen på........... Förstår mig inte på vitsen med att byta tel.nr. stup i ett.
Huset e tyst, bara tv-ljud hörs. Konstigt nog är huset tyst då 8-åringen inte e hemma. Det e som om han skulle vara den mest högljudda av barnen. Men kanske det e så enkelt att jag har en borta, så det bara känns tyst. Vad vet jag. Hoppas gubben skulle ringa att han e framme så man slipper oroa sig över att han råkat ut för något.

Skriver mer sen. Kram.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...