tisdag 7 oktober 2008

Början

Egentligen har jag länge velat blogga, men inte vågat. Är väl rädd att någon ska snoka i mitt privatliv. Men jag skriver ju brev o. Det ger ju möjlighet för andra att snoka :-)
Gubben e på jobb, småttingarna sover o nu e det dags för 10-åringen o 8-åringen att lägga sig. J blev arg för han ville titta på en film. Men e klo läggdags så e de........

Sådär, alla barn lagda.
Bara att vänta att gubben kommer hem från jobbet. Det borde han göra om ca 1,5 timme.
Ute e det mörkt. Gillar hösten. Det e mysigt med en brasa i öppna spisen o levande ljus. Vad jag inte gillar är rusket och kylan. Men man kan leva med det. Snart e det vinter, och förhoppningsvis får vi ens lite snö.
Ha det bra. Hörs senare

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...