tisdag 28 oktober 2008

Ännu en lugn kväll (nästan)

Jaha. Så var det kväll igen. Barnen leker/ tittar på film. Gubben vilar sig, han ska jobba i natt.
Fick några brev bortskrivna igår. Få se om jag får ett par stycken skrivna idag.
Har lite huvudvärk och är lite trött. Borde göra något åt min nacke. Musklerna e så spända att inte ens massörerna vill röra mina muskelknutar..........
Måste själv försöka gymnastisera att dom böir mjukare. Men då man lyfter 1-åringen upp flera gånger per dag så.............
Försöker få 3-åringen att sluta med blöja, men det är inte världens enklaste sak.
8- och 10-åringen fick beröm idag för att dom är duktiga i skolan. Det är alltid roligt att höra :-)
Igår var 10-åringen med sin klass och simmade, i morron e det 8-åringen som ska med sin klass till simhallen,
8-åringen kan simma lite, 10-åringen håller på att lära sig,
I morron firar gubben och jag 3-årig bröllopsdag, och Lordi`s nya skiva kommer ut!!!!!

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...