måndag 27 oktober 2008

En lugn kväll

Att 4 barn kan sitta lugna o stilla e nog lite konstigt :-)
Men just nu gör mina barn det. Dom äter sin kvällsmat samtidigt som dom tittar på barnprogrammen på tv. Skönt för mig att sitta och hålla på med mitt.
Borde pyssla ihop lite julkort också, men vet inte när jag skall hinna. Min brevhög har växit sig stor, borde besvara några brev ikväll innan gubben kommer hem.
Städdagen jag skulle ha idag, blev det inget av. Gubben bestämde sig för att riva wc-golvet idag.......... Så det blir att storstäda sen då han har den färdig.

Fick idag reda på att ett av byns fyllo hittats död. Han hade varit död 3 dagar när han hittades. Blir lite att fundera på vart världen är på väg. Bryr vi oss så lite om varann............? Att en människa kan ligga död flera dagar utan att någon saknar honom/henne?
Själv är jag ingen jättesocial människa, men nog vill jag att någon saknar mig om jag inte synts till. Fyllon e också människor, tyvärr har dom en svårbotad sjukdom.

Ha det bra. Kram!!!!!!!!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Usch va hemskt att det tog så länge innan nån hitta han.

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...