lördag 20 december 2008

Liten uppdatering o bloggpaus

Pga att jag e lite trött nu, så kommer det bara en kort uppdatering nu.
Julfesten gick bra. Vädret höll upp, men kallt var det. Barnen sjöng vackert o dansade ringlekar på byns torg. Hade mamma med som sällskap. Gubben blev hemma med minstingarna.
Med minstingen var allt bra, vikten hade gått upp så det e ingen fara.
Idag var vi till min mormor. Hon e 82 år gammal så jag e glad att jag har kvar ännu.
Min kusin med fru kom dit också, så vi fick träffa dem samtidigt. Inte ofta vi ses.
I morron blir det att packa. På måndag startar vi resan till svärföräldrarna. Så troligen blir det bloggpaus mellan 22-28.12

Återkommer :-)

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...