torsdag 4 december 2008

Uppdatering

Av en del orsaker har jag inte orkat skriva på ett par dagar. Har varit trött, haft huvudvärk eller varit yr. Julkorten e gjorda o väntar nu bara på att få frimärken o skickas.
Idag har jag haft städdag, så nu skiner huset. Den egentliga julstädningen tar jag lite senare.
Ingen vits ännu pga att gubben har att slipa ännu på vc:n vår.
Om det e någon som undrar hur det gick då gubben var på firmafest: Han kom hem klo 22 :-)
Och tillbringade resten av kvällen med att titta på film med mig.
Dagen efter var vi till mina föräldrar på födelsedagskaffe. Mamma fyllde 58år den 29.e november.

Annars e allt som vanligt här. Vi tar dagen som den kommer. Och hoppas att det snart skall komma snö.........
Satt annars idag o funderade hur mycket snö vi skulle ha om det sku ha snöat istället för att regna.......
Sku vi slippa ut ur huset ens?
På lördag blir det att se på självständighetbal. 10-åringen kallar det för Finlands födelsedag
:-)

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...