måndag 8 december 2008

Paus

Har just nu ingen inspiration med bloggandet. Så därför har jag pauser. Just nu e saker o ting upp o ner i vårt hushåll. Mellan gubben o mig e allt bra, o med barnen o. Men allt annat.......
Två saker har hänt de senaste dagarna som varit bra:
Vår wc e färdig!!!!! Och vi var o provade dotterns nya glasögon idag!!!!!!

H ringde igår. Hon ringde o fråga om hon någonsin ljugit för oss........
Jag svara att inte vad jag vet. Jag litar på att mina vänner inte ljuger för mig. Hon e lite konstig, H. O ännu konstigare blev hon efter sin skilsmässa. Hon e tyvärr en sån som inte håller vad hon lovar. Igår gav hon ett par löften igen, som hon knappast kommer att hålla. Kan inte förstå hur man kan vara vän med en som bryter löften. E jag för snäll? Eller kanske samvetet hunnit ikapp H o hon märker att hon inte har mänga som vill vara hennes vän mera? Hennes ex har sagt att hon bara utnyttjar sina vänner, o det har jag fått bevisat många gånger. O om jag inte minns fel sagt det i denna blogg också. Har på omvägar hört att ett par av H:s vänner inte vill ha med henne att göra mera.

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...