torsdag 25 juni 2009

Årets första dopp!

Jag är så stolt över mig själv. Jag var o tog årets första dopp igår!
Det var skönt, men lite kallt.
Syrran tog först dottern med till stranden, sedan de två äldsta grabbarna. Då mamma kom för att hämta syrran hem, for vi alla utom gubben o minstingen ner till stranden där jag (under tvekan) tog mig ett dopp. Måste nog erkänna att det var rätt skönt sen då man en gång doppat sig :-)
Mattvättningen stampar just nu på stället, pga att vattnet tog slut i brunnen........
Blir att vänta med de större mattorna tills det kommit regn, eller så får jag ta mig ner till byn o tvätta. O det e inget jag skulle vilja göra riktigt.
Nå få se vad jag gör.
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe o sen ta itu med mitt stökiga hushåll :-)
Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...