fredag 26 juni 2009

R.I.P Farrah o Michael


Igår hörde man nyheten om att skådespelerskan Farrah Fawcett från bla Charlies Änglar avlidit. I morse hörde man nyheten om att sångaren Michael Jackson avlidit.
2 kändisar mindre i världen.
Tycker synd om Jacksons barn. Vad ska hända med dem nu? Farrahs son e ju vuxen.



Till lite trevligare saker: Var ut o cyklade med de äldsta 2 grabbarna idag. Blir tokig på alla sommargäster som tror att dom e kungligheter o kan göra hur dom tycker. De visar ingen hänsyn alls till den bofasta befolkningen. Bra att de kommer hit, o att de trivs här. MEN inte ska man uppföra sig hursomhelst "bara" för att man e på landet.
Solen skiner o det e varmt. Det är alger i sjön, så vi kan inte fara o simma heller.
Ja inte vet jag vad det var för trevligt med detta men...........
Fredag idag. Imorron ska jag fara till glassbilen o köpa glass :-)

Ha det bra. Trevlig helg. Kramar!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...