onsdag 24 juni 2009

Sommar, sol o mattvättning

Solen skiner o det e fortfarande varmt o skönt.
Igår var de två äldsta med min syrra o simmade. Idag ska dottern få följa med.
Jag tvättade första satsen med mattor igår. Tur att vi har en trycktvätt, så jag slipper fara 4km till byns mattvättställe........
Idag ska jag ta sats nr 2. Gillar att tvätta mattor. Det e roligt :-) men tungt.
Gubben har varit extremt nere de senaste dagarna, till en del pga av krisen vi hade för ett par dagar sedan. Igår tog vi ett allvarligt snack, o nu hoppas jag att saken e ur världen en gång för alla. Gubben verkar vara på bättre humör i alla fall.
Annars inte så mycket nytt. Gubbens ben e svullet ännu, troligen tack vare det varma vädret. Värk har han ju, men det var ju en stor opration också. Kryper på väggarna gör han pga att han inget kan göra.
jag själv väntar på picknick-kryssningen med föräldrar o syskon :-)
9 dagar kvar.......
Ha en bra dag. Njut av solskenet. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...