lördag 20 juni 2009

Midsommardagens morgon

Midsommarafton gick bra hos oss. Vi hade en mysig kväll fast det vad kallt o ruggigt väder ute. Vi grillade inne, o så såg vi på filmer medan vi åt. Senare på afton la jag en brasa i öppna spisen. Blir lätt rått inne i vårt hus vid ruggigt väder.
Gubben sover ännu, men det blir snart dags att väcka upp honom. Han ska ta sin medicin snart.
E glad över att gubben var tvungen att ha en alkoholfri midsommar i år. Inte e det roligt att ha en bakfull gubbe i huset.
Annan sak: Jag har just nu inte mycket tid att sitta vid datorn, eller ska vi säger möjlighet.
Gubben sitter större delen av dagen just nu o spelar spel på, i brist på annat att göra.
Så jag får lite "på nåder" använda datorn sen då han pausar.
Behöver jag säga att jag längtar till den dagen då gubben e i sånt skick att han kan börja hålla på med sitt igen.
Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...