fredag 5 juni 2009

Hela havet stormar.......

Igår stormade det i Karleby. Vi, alltså jag o familjen, var till en fiskehamn en bit härifrån som heter Trullevi o såg hur hela havet kokade. OBS bilden e inte därifrån!
Det var vackert. Har aldrig sett havet på det sättet. Åtminstone metershöga vågor. O brunt, pga att det ruskat om bottensedimenten. Har alltid varit tyckt om att se på havet, vara ute på havet etc. Det är så mäktigt.
Tog bilder av det, men i morse lyckades jag på något vis radera all foton på kameran. Grattis till klåparen som heter jag :-/
Nå, gubben skulle fråga sin kompis då vi kommer hem om man kan få tillbaka raderade foton på något sätt.
Fredag idag......... O vi e halvvägs genom besöket här. Har hemlängtan. Barnen längtar inte hem. Katten vår saknar de :-) De två äldsta e ute på gården o leker med kusinerna från morgon till kväll.
O dottern e nu 99% av tiden utan blöja. Två nätter har hon sovit utan blöja, utan olyckor. Min duktiga flicka. Att få bort blöjan av dottern gick mycket, mycket bättre än vi trodde det skulle gå.
Annars inget nytt. Dagarna går så fort att man inte riktigt vill hänga med. På onsdag åker vi hem o det skall bli skönt.
Ha det bra. Kram.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...