onsdag 11 mars 2009

Några dagar sen sist

Har gått några dagar sen jag skrev sist........
Men det har inte hänt så mycket heller så. Jag o dottern var ute 2½ timme igår o njöt av att det kommit 10cm snö dagen före. Fast å andra sidan vill jag ha vår nu. Blommor o grönt.....
I måndags var jag promenerande efter pojkarna från skolan.
Idag måste jag börja städa undan lite o tvätta tvätt........
På fredag åker jag o gubben på mini-kryssning om inget annat händer. Ska bli skönt. E nog lite nervös för hur lillkillen ska reagera över att mamma o pappa e borta ett dygn, men det borde nog gå bra. Tror nog det e mera mamma som e hönsmamma :-)
Vilket jag medger att jag e.
Ett kort inlägg, men måste börja göra något om jag skall ha något gjort idag :-)
Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...