fredag 20 mars 2009

O så var det fredag igen då

Så e det bara att konstatera att det e fredag igen.
Borde definitivt inte sitta vid datorn, utan börja städa. Men......... Det e så skönt att sitta o skriva o läsa på alla intressanta sidor som man hittar.
Internet hemma e trots allt rätt nytt för mig ännu :-)
O denna stund på förmiddagen e den lugnaste jag har. Dottern sover, de två äldsta grabbarna e i skolan o gubben e på jobb. Det e endast lillkillen som står bredvid mig o äter en smörgås.
Få se vad denna helg för med sig. E det fint väder tar jag familjen på en promenad. Gubben kanske far till min brorsa o hjälper till med att fälla skog.
Igår blev skådespelaren Liam Neeson änkling då hans fru Natascha Richardson avled. Usch. Hon var hjärndöd. Måste vara ett hemskt beslut att fatta. Men vad e det för mening med att ha en människa kopplad i en maskin om det inte finns det minsta hopp? Min kusin var också hjärndöd då hon begick självmord. Hennes syster tog beslutet att koppla bort henne, pga att G.s barn var underåriga. Men G räddade livet på 3 människor tack vare att hon var organdonator.
Skriver mera senare.
Måste börja göra något nyttigt i mitt stökiga hushåll :-) KRAM!!!!!!!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...