söndag 24 maj 2009

En trevlig dag

Vi har haft en trevlig dag idag. Inte ofta söndagar e så här sköna :-)
Var till Kasnäs o gick på naturstigen nära Blåmusslans naturrum. Var så härligt väder o vi hade matsäck med. Så vi satte oss på en klippa, åt smörgås o saft, o såg båtar segla/köra förbi. Var riktigt mysigt. Vi var noga med att städa efter oss, det e ju naturskyddat område trots allt.
Då vi kom hem lagade gubben mat, medan barnen blev ute o lekte. Gubben min lagar jättegod mat.
Nu tar jag det lugnt. Man har rätt att slappa en skön söndag. Man stressar tillräcklig under veckorna....... :-)
Ha det bra. Kram!

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh vilken härlig dag ni verkar ha haft! Jag kikar in på din blogg ibland och förundras över hur du får ihop vardagen så bra med fyra barn!

Jag har själv alltid velat ha många barn, men nu tycker jag att det är fullt upp med två, och sambon är nog förresten VÄLDIGT svårövertalad;)

Tack för fina kommentarer på min blogg, vad gullig du är!:)

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...