fredag 22 maj 2009

Fredag........känns som måndag

Fredag idag. Men det känns som måndag. De två äldsta grabbarna var lediga igår. Idag e dom tre timmar i skolan, sen hämtar vi dem. Nästa vecka e sista skolveckan, sen e det sommarlov. Detta skolår har gått jättefort.
Igår var på ett vis en jobbig dag. Barnen var helt virriga, dom blir det då det blir avbrott i rutinerna. O gubben o jag hade varsin jobbig dag........ Så vi hade en rätt dålig atmosfär i huset. Men sen då det blev lugnare, så redde vi ut det. Gubben har värk o det gör honom en aning ......grinig. Men vem e inte grinig då man har ont......?
Jag e själv sån också. Hoppas det blir en bättre dag idag. Ska ta en promenad med barnen på eftermiddagen om vädret håller sig fint. O så får man alltid hoppas på att jag får Twilight-filmen eller -böckerna på posten idag.
Kan någon förklara hur ungar kan suga musten ur en............? Jag älskar mina barn, men de e en aning jobbiga då dom sätter den sidan till.
Nu ska jag göra någon nytta. Kram! O trevlig helg!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...