tisdag 19 maj 2009

I am in love!.......i en film o gubben förstås :-)

Jag har blivit kär! Ja, jag är fortfarande kär i min gubbe o skulle inte byta ut honom. Jag har förälskat mig i filmen Twilight. En hel ljuvlig kärlekstriller om en tjej som blir förälskad i en vampyr. Jag som sa att jag aldrig skulle se denna film. Det sa jag om Harry Potter o Sagan om Ringen också.............
Beställde för en stund sedan filmen, o ska se om jag sku få tag i boken också.
Syrran har den här filmen, men eftersom detta e en av hennes favvo-filmer så vill jag inte börja låna den av henne. Jag o gubben såg denna helt ljuvliga film i söndags, fick låna den av syrran. "Ni måste bara se den" sa hon.
Annars brukar inte syrran o jag gilla samma filmer.
Grattis till Norge o segern i Eurovision Song Contest. Gillade låten, men den var inte min vinnar-favorit. Hade hellre sett att Island eller Turkiet skulle ha vunnit, men men.
Annat då? Gubben försöker få bilfönstret lagat. En vajer har gått av. Hoppas han får det lagat, annars måste han beställa hela systemet på nytt, skulle ligga på en kostnad på 400-600€.
Ute skiner solen efter en hel dags regnande. Barnen e lite upp o ner. Äldsta grabben har lite huvudvärk. Det hade varit rätt hett i skolan sa han. Det kan jag nog tro. Har själv jobbat i samma hus där skolan nu tillfälligt är.
Nu ska jag ta itu med disken. Kram :-) Ha det bra.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...