lördag 30 maj 2009

Sommarlovet började

I denna vackra miljö var det skolavslutning idag, i ett stålande vackert solsken. Var en upplevelse det också. Det var här som stålindustrin från första början började i Dalsbruk.
Min äldsta grabb fick stipendium som Bästa Kamrat i sin klass. O det e jag o gubben min glada o stolta över.
Lite vemodigt var det att tacka av båda pojkarnas assistenter, men vad kan vi där? Inget. Hoppas bara att det funkar lika bra med deras nya assistenter sen nästa år.
Så nu e barnen sommarlediga. Skönt.
I morron bär det av till Kokkola, o svärföräldrarna. Tar datorn med o om jag får nätet att funka där så kan det hända att jag lägger ett o annat litet inlägg. Om inte något annat så skriver jag mer efter att vi kommit hem 10.6.
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...