söndag 22 februari 2009

Snöyra o födiskalas

Då vi vaknade i morse var hela världen vit........snöyra. Roligt. Tack o lov höll det inte på så länge, men tillräckligt för att det blev drivor.
Var på födelsedagskalas också. Det var min ena brorson som fyllde 4. Höjdpunkten för barnen var en tur med ponny o släde, plus att få rida en bit på ponnyn. Brorsan ledde ponnyn o gubben höll i dottern. Hon blev skitförbannad då vi tog ner henne från ponnyn, hon ville rida mera :-)
Det var ett fint kalas. O jag fick en chans att fotografera med digikameran....... :-D
Brorsan har totalt 2 ponnyn, runt 10 får o en dalmatiner, så ni må tro att barnen gillar att åka till kusinerna o hälsa på :-)

Nu ska jag umgås med familjen. Ha det bra, kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...