lördag 7 februari 2009

YYYIIIIPPPPIIIIEEEEE!!!!!!!

Jag har fått min digitalkamera o gubben sin svets!!!!!!
Yes, yes, yes! Nu har jag den. Just nu laddar batteriet, men så fort det e färdigt så skall jag prova ta mitt första digitalfoto! I cant hardly wait :-)
Att man kan vara så här, som ett litet barn på julaftonen.
Gubben fick sin svets. O e glad över den. Han måste ännu köpa en mätare till den o gas. Men han har den. En printer har vi också, men jag har en misstanke att den bara går att printa foton med den....Men det e ingen fyskam det heller. Nå vi ser det sedan. Kan vara kul att skanna gamla foton, o lägga dom på datorn :-)
Nu ska jag kurera min tandvärk...... Blir väl att ringa tandläkaren på måndag om det inte ger med sig...... Kul......
Ha det bra o Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...