onsdag 25 februari 2009

Vår i luften

Det e vår i luften. Solen skiner, o fåglarna kvittrar. Själv har jag varit smått trött idag, vårtröttheten tycks börja......
Barnen sitter alla i vardagsrummet medan jag försöker få middagen färdig. Jag e vrålhungrig, så jag önskar maten skulle göra sig färdig hastigare.........
Gubben kommer hem om ca 1 timme. Hoppas han e på bra humör. Han håller på att bli förkyld o håller på att försöka sluta röka, så han e lite snäsig ibland...... Inte lätt.
Från en sak till en annan.
Jag har alltid varit mer eller mindre intresserad av kungahusen i Europa, speciellt det svenska. O igår kom beskedet som jag o säkert många andra väntat på:
Äntligen har kronprinsessan Victoria o Daniel förlovat sig. Har tycks så synd om Victoria då hon inte har fått ha sin stilige Daniel vid sin sida vid alla dop, bröllop etc
Jag önskar dem hjärtligt Lycka Till!

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...