söndag 1 februari 2009

Söndagen i en lugn helg

Det har varit en lugn helg. Vi har inte gjort egentligen någonting. Gubben har städat källaren. Där finns så mycket onödiga prylar, så han har att städa några helger ännu........ :-)
Själv har jag inte gjort något annat än tvättat några maskiner tvätt o disk.
På fredagen var vi till mina föräldrar en sväng, efter att vi varit på ärenden.
Var skönt att komma hemifrån en stund.
Idag ska vi kanske fara ut på en promenad. Jag har inte varit ut ur huset på ett par veckor utom till affären med bil.... så jag börjar längta efter frisk luft.
Man blir tokig av att bara sitta inne. O man märker på äldsta grabben också att han varit inne mycket.
Jag o gubben hade en diskussion om digitalkameran jag vill ha o svetsen han vill ha. Vi kom överens om att vi köper båda sen då ekomonin tillåter :-)
I morse lät han mig sova så länge jag ville, så nu har jag huvudvärk.......
Tycker inte om att sova länge, men jag värdesätter omtanken.
Jag o de två minsta sov till halv 10, o det e allt för länge för mig. Nu e jag så degig i huvudet att jag inget får gjort. Men det e ju söndag ;-)
Ha det bra o en SSSTTTTOOOOOOORRRRRRRRR KKKKRRRRAAAAAAAMMMMM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...