måndag 12 januari 2009

Caravan-mässa mm

Jag o gubben har sedan i somras haft husbilsfeber. Så igår tog vi hela barnaskaran med på Camping o Caravan-mässan i Åbo. Det var roligt tyckte vi allihopa, o gjorde att vi längtar efter att ha en egen husbil........
Men man köper inte en sån i mjölkbutiken precis.........
Efter mässan for vi hem till mina föräldrar. Mamma ville att barnen skulle få se hur hon har haft julpyntat innan hon städade bort julen.
Det ska jag göra idag också, städa bort julen. Har 9-åringen sjuk i feber idag. Minstingarna sover ännu o snart skall jag föra den äldsta gossen till skoltaxin. Gubben e på jobb. Få se om det bara e idag...........
Fick en utmärkelse av Lotte.....TACK! :-)

Skall nu se om jag får den ut på bloggen......

Kramar o ha det bra

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...