fredag 23 januari 2009

Ny leksak :-)

Jag har fått en ny leksak...... Det e en Xyron Create-a-sticker. Nu ska jag börja slams, fb´s o deco´s utan att kladda med lim. Beställde den från Slöjd-detaljer. Pappa o jag gjorde en gemensam beställning. Åt barnen köpta jag plastpärlor att trä på piggplattor. Det tycker dom om att göra.
Något pyssel måste dom ha.
Dottern har feber, o 9-åringen likaså. Var till HVC idag o tog svalgprov. Han har inte angina, men om han inte blir bättre över helgen, så måste vi på nytt med han till läkare.
Själv har jag lite feber, men e på benen i alla fall. Har inte orkat göra något annat än lägga en diskmaskin igång o laga mat. Ingen fyskam det heller.
Ute e världen vit. Det kom över 10 cm snö inatt. Hoppas det håller sig så ett tag.
Annars e det inte mycket på g nu. Blir väl en lugn helg, ska vi hoppas. Hoppas gubben håller sig på bra humör.......... Jobbigt om han alla helger nu ska vara deppig o argsint.

Ha det bra. Kramar, kramar, kramar

1 kommentar:

Vällingbysanta Claus sa...

Hejsan Maria.Har läst och läst och läst dina bloggtexter nu så jag ska hinna ikapp från då till nu hahaa.Du skriver jättebra!
Intressant!
Jag borde skriva brevsvar jag men har hamnat i nån svacka så inget känns riktigt kul.Det går väl över det med.Det är den Finska dysterheten som kryper fram ibland.

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...