torsdag 6 november 2008

Kvartssamtal snart

Lillen sover, 3-åringen tittar på film. De stora barnen e i skolan o gubben e på jobb.
Mamma kommer snart o hämtar mig o de 2 minsta. Det e ju kvartsamtal med 10-åringens lärare idag.
Själv har jag åkt på en förkylning. Kul....... Man känner sig hängig o trött. Sov typ nå 4 timmar inatt. Minstingarna snorvlade o hostade. Plus att de två plus gubben snarkade.......
Jag kände mig en aning trött då klockan ringde 7-tiden i morse.

Ute skiner solen. Skulle vi inte vara förkylda, skulle jag ta barnen ut på en promenad. Men vi tar film-kväll istället :-) De två äldsta la i önskan om att få se den nya Indiana Jones-filmen.
Skriver mer sedan
Kramar

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...