måndag 3 november 2008

Ny vecka igen

Blev några dagar som jag inte bloggat.
Det har inte hänt något speciellt att "rapportera" :-)
Helgen kom o gick. Lördagen var vi bara hemma. Försökte städa men det såg likadant ut igen efter en stund så.....

I går, söndag, så var vi ut på en promenad. Därefter for vi o åt på en restaurang, som ligger i centrum. Var rätt roligt. T o m barnen uppförde sig väl.
Sen promenerade vi tillbaka hem, mätta o belåtna.
Senare på kvällen bada vi bastu. Jag älskar bastu. O alla barnen (utom minstingen) e tokiga i bastu.

Idag var jag med 1-åringen på ettårs-granskning. Allt var bra, förutom vikten. Han har inte gått mycket upp i vikt. Så nu ska jag lägga lite olja eller bordmargarin i maten. Och försöka få honom att dricka vanlig mjölk.
En annan sak som borde göras, e att pott-träna 3-åringen. Tösen vägrar.........
Och envisare dam får man leta efter.

Ha det bra och KRAMAR

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...